Автори: Мелешко В.В., Мураховский С.А.
В авіації, на наземному транспорті давно використовується гіроскоп напрямку (ГН). Він мо-же бути модернізований за рахунок створення інтегрально-позиційної горизонтальної корек-ції. При цьому відкриваються можливості використання для корекції ГН масового приймача СНС, який може визначити північну і східну швидкості руху об'єкта. Для формування сигна-лів корекції використовується фільтр Калмана, що оцінює як кутові помилки ГН, так і поми-лки визначення північній складової швидкості, а також систематичні і випадкові помилки гіроскопа і акселерометра горизонтальної корекції. В результаті корекції за отриманими оці-нками досягається точність в одиниці кутових хвилин. Аналогічно може виконуватися коре-кція в інерціальній навігаційній системі.
Ключові слова: гіроскоп напрямку, супутникова навігаційна система, фільтр Калмана, коре-кція, інерціальна навігаційна система.
Вісник НТУУ «КПІ». Приладобудування
Рік видання: 2015
Номер: 49
УДК: 629.1.05
С. 26—32.
|